dissabte, 9 de juny del 2012

Visita del Sr. Bisbe, Xavier Novell, a les residències d'avis: Ca la Sileta

Visita a les residències d’avis: L’Onada de Casserres, Ca la Sileta del Palau d’Anglesola, Sant Josep de Puig-reig i Casal de Montserrat de Balsareny

"Aquesta setmana passada ha estat una setmana plena de visites a les residències d’avis: tres al Llobregat i una al Pla d’Urgell. En totes vaig rebre una acollida amable i els avis em varen manifestar una gran alegria de conèixer-me personalment.

A Casserres vaig fer una petita celebració de la paraula, al Palau d’Anglesola vaig celebrar la missa de la visitació de la Mare de Déu i a la resta vaig tenir una xerrada amb els avis.

He de continuar subratllant la qualitat humana i professional de les directores d’aquests centres, així com la bona impressió del personal geriàtric i de les instal·lacions.

Arreu plana el temor de la reducció de les ajudes de l’Administració, la qual cosa faria inviable el funcionament dels centres ja que tots tenen moltes places concertades i, sobretot, els avis de les nostres comarques no tenen recursos econòmics per pagar el cost de les atencions geriàtriques que reben.

A alguns centres vaig poder regalar-los-hi el llibre que han escrit sobre mi. A d’altres els vaig prometre que els hi faria arribar."

Extret del facebook del Sr.Bisbe Xavier Novell