diumenge, 15 de febrer del 2015

ELENA, CAMPIONA D'ESPANYA EN SALT DE LLARGADA EN CATEGORIA PROMESA

La setmana passada, l'Elena ja ens posava en antecedents.
Us compartim les seves paraules:

Aquest any he començat la temporada de pista coberta tard, ja que per Nadal vaig estar lesionada i no he estat a temps a recuperar-me.

Vaig debutar directament al campionat de Catalunya Promesa quedant en 2a posició el dia 25 de gener. I aquest cap de setmana vaig quedar 3a al Campionat e Catalunya Absolut amb una marca de 5.62m, per sota de les meves marques habituals.

Entre mig m’he perdut competicions importants com el Campionat de Catalunya de Clubs i la Copa de la Reina d’atletisme.

El proper cap de setmana competiré a Antequera (Málaga) al campionat d’Espanya Promesa. Ja us mantindré informats!

Doncs, paraula...perquè avui has sortit a premsa: enhorabona, Elena!!! Molta sort per aquests nous èxits!