dijous, 26 de març del 2015

VETERANOS TAMARITE LITERA 2 – VETERANS PALAU 2 - NOVETAT: EL PARTIT AMB ULLS DEL RIVAL

UN GRAN PALAU TÉ CONTRA LES CORDES A L’EQUIP MÉS EN FORMA DE LA CATEGORIA.

Gran partit dels nostres veterans davant de l’equip més en forma de la categoria, equip revelació, menys golejat i que portava cinc victòries consecutives.
Els nostres veterans van jugar amb aquests jugadors: Caelles, Ramon Jové, Pere, Piqué, Felip, Txus, Joan, Jordi, Nico, Gerard i Ramon Jimenez. Quedant a la banqueta Paco, Miki, Eduard i Santi.
Els locals es van avançar al marcador amb un 2-0, i el Palau als minuts 43 i 46 mitjançant el Jordi Baró i el Ramon Jové van empatar el partit.
Els nostres veterans van disposar de fins a 3 pals, i la mala sort i la falta d’encert, no van fer possible una gran i merescuda victòria.
El Palau es situa a la novena posició, però una victòria aquest diumenge enfront dels veterans d’Alcoletge, ens podria fer pujar fins a la cinquena plaça a una del nostre objectiu al principi de temporada.
Donat que el reporter oficial dels veterans no va poder assistir al partit, aprofitarem l’article de premsa dels Veteranos de Tamarite, per fer cinc cèntims del partit amb ulls del rival.

Vet.Tamarite 2 - Vet.Palau d'Anglesola 2
Goles: Alex Villacampa y Alberto Tomas
Gran rival el Palau, un equipo que extraña que no esté en la zona alta de la clasificación.
Sabíamos que seria un partido difícil y así acabó siendo.
Pese a adelantarnos con un 2-0 en la primera parte con un buen juego y sin conceder ni una ocasión al rival, las ausencias y lesiones de jugadores importantes en el medio del campo junto con un gol psicológico en el min. 43 en una jugada a balón parado nos hicieron mucho daño. Justo comenzar la segunda parte otro mazazo, gol otra vez a balón parado.
Increíble como se nos había escapado un partido que teníamos controlado. De aquí al final un quiero y no puedo ante un Palau que se vino arriba y que con peligrosas contras pudo haberse llevado los tres puntos. El Tamarite también tuvo ocasiones para conseguirlo.
Resultado probablemente justo pero que seguro que dejó a los dos equipos insatisfechos. Unos por dejarse empatar un partido casi ganado y otros por no rematar la faena cuando nos tuvieron tocados y hundidos.
Ahora toca parón hasta después de semana santa. Tiempo para descansar, recargar pilas y volver al tramo final y decisivo de la liga con más fuerzas y ganas que nunca.

Aupa Tamarite!!!!