dissabte, 21 d’abril del 2018

LLIURAMENT DEL XIIè PREMI DE POESIA I IL·LUSTRACIÓ DE POESIA "EL SOL DEL PLA"

Avui el Consell Comarcal del Pla d’Urgell ha lliurat els Premis de l’XIIa edició del Certamen de Poesia i Il·lustració de Poesia "El Sol del Pla".

La guardonada de l'escola Arnau Berenguer en la categoria de Poesia ha estat:
  • LIA VILANOVA POU

EL MEU GAT

El meu gat fa meu-meu,
juga i juga amb el meu peu
i quan maula al jardí
jo ja sé el que vol dir.
El toco, el toco
i ronca com un tro
com me l'estimo... 
És el millor!

Li obro la porta
és l'hora de dinar
i ja no el puc pas parar.
Va cap baix i no em fa cas,
jo el crido i no em sent pas.


Lia Vilanova Pou




El guardonat de l'escola Arnau Berenguer en la categoria d'Il·lustració de Poesia ha estat:
  • POL VILANOVA POU



 

FELICITEM A LA LIA, AL POL I TAMBÉ A L'ESCOLA!